wuuups


Idag så var jag i skolan då.
9.50 - 15.15, hade ju sovmorgon så!
Skolan var mest seg typ.
Var på rätt dåligt humör och så, så förlåt ifall det märktes lite väl mycket.
På lunchen åt jag knäckebröd. Heh! Efter lunchen så gav Lisa mig en tandpärla, som vi försökte sätta fast. Men limmet torkade SKITsnabbt, så det gick inget vidare för jag fick massor med lim på fingrarna och läpparna, hahah. Så vi strunta i det.
På engelskan så satt vi i datasalen och skulle fixa med våra artiklar till våran tidning.
På suediii så typ sa Hallgren att det är Mangu och hon som ska bestämma klassresan nu? Typ tja fittigt gjort? :p
Det är fan vi som ska åka dit, och palla ens vara i skolan på Lördag (Spring Fair) och offra sig för en klassresa som man ens inte vill vara med på? Fy!
Dampade LOSS på Matte (Det nykläckta ägget) i skolan idag assoo, fy vad jobbig han var. Typ sa nånting och nöp min mage HELA tiden och snodde typ Lisas mobil och typ skrek massor, ohh. Typ försökte slå ner honom men det gick inte så bra. Sen typ innan Sv så sprang jag efter honom för att slå honom. Och då råkade jag typ putta massor med personer på vägen (förlåt) Och sen tänkte jag knäa honom lite halvt hårt, och precis då kutar han, och så kommer en liten askort tjej i sexan som jag råkar knäa MITT i magen. Nae fy jag fick skuldkänslor och ba förlåt!!
Hon såg värsta ledsen och rädd ut, aw :( Jag är såå dum.
Efter skolan så drog jag hem, somnade på bussen som vanligt. Fett trött är jag! Imorgon så sover Milotte hos mig, och på Lördagen blire Spring Fair i skolan.. Så jävla booring.
Förresten så fyller mitt kakmonster Kassandra Falkish 16 år idag, hoppas du får den bästa födelsedagen. Älskar dig hunnie <3!
Snart blir det att plugga matte, har terminsprov nästa vecka.
Förresten så kom några av mina efterlängtade kläder idag :D Men min sommarlovsavslutningsklänning hade inga knappar :o så vi fick skicka tillbaka den så dom ska byta den mot nån med knapparna.
Fett slarvigt :(



Kommentarer
Postat av: En i sexan

Det var min kompis! Hon fick asont!!!

2008-07-16 @ 21:03:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0