tips

Nu har jag tänkt och tipsa om några av mina billiga och bra hudprodukter jag använder:

image28
LdB Lotion creme oil
Framkallar en väldigt mjuk och frisk hy på kroppen. Kan också
användas till ansiktet. Jag tycker att den har en väldigt god doft, den
går inte och beskriva. För dom som inte använder denna produkt så är
det väl bäst att testa något nytt!
49:90 kr 
5/5

image29
Garnier Clean & fresh (För ansiktet)
Jag gillar den här 'tvättmjölken' eftersom den ger en väldigt frisk hy.
Man får samtidigt en bättre hy och man känner sig mycket fräschare!
Ett minus är att förpackningen är konstig, när man vill spruta ut lite så kommer
det en fors av 'tvättmjölk'
69:50 kr
4/5

image30
Nivea body Summer Beauty
Ger den perfekta naturliga solbruna huden.
Jag använde den för ett bra tag sen, men den är väldigt lätt
att applicera på kroppen.
Jag har även testat andra 'brun utan sol' produkter som
tex: Dove summer glow. Men den här ger inte fläckar lika lätt.
Man får också en fastare hud. Ett minus är att lukten kan bli lite
irriterande sålänge man applicerar den, men den försvinner när man
har tvättat händerna. För dig som vill bli brun i sommar, go for it!
80:00 kr
4/5

image31
Nivea Visage Control Shine (Mattifying gel cream, till ansiktet)
Jag äälskar den här produkten. Den ger en
 väldigt fräsch och matt hy. Den återfuktar och kontroller
blank hy som man brukar få när man använder för feta hudkrämer.
Den är lätt att applicera på huden och doftar rätt gott faktiskt.
60:00 kr
5/5

Kommentarer
Postat av: lisa

Jag har den sista ansiktskrämen jag med. Man blir verkligen perfekt matt i ansiktet, love it!

2008-05-18 @ 22:59:02
URL: http://leafstream.blogg.se/
Postat av: hanna

Ja jag sägert :o
Den är sjukt bra!

2008-05-19 @ 09:39:51
URL: http://bejbis.blogg.se
Postat av: Anonym

har också den sista! ägig! haha :DD

2008-05-19 @ 18:24:17
Postat av: Anonym

asso lek inte o försök skriva vuxet när du inte ens kan skilja på dem och de utan skriver "dom".. shit

2008-05-21 @ 19:25:22
Postat av: Anonym

får jag skrattta? :P

2008-05-25 @ 20:21:45
Postat av: Anonym

var kan man köpa den sista produkten? :)

2008-06-14 @ 20:07:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0