Springfair - Lördag (skola)

Idag så vaknade jag upp med Milotte, hahah hade somnat med smink </3
Så typ tog vi det söligt och så. Sen kom jag på att det inte var vardag idag så bussen gick inte halv 8 :o Så jag fick kolla bussarna, och den som kommer 'i tid' var den som gick 6.50 :s VI DOG HAHA! Så vi fick yalla på påkarna och så plattade vi håret lite snabbt och sedan kutade vi till bussen, utan smink.
 När vi kom fram till skolan så var vi dom första som kom (mobbade) Och det var stängt!! Haha så vi väntade tills Sten kom och öppnade =D blev att sminka sig. 
 Sen hade vi samling och splittrades. Dagen flöt väl på. Var mest med Elin. Och Milotte då och då. För dom som inte vet så är Spring Fair en typ marknad i skolan som gör att vi får pengar till klasskassan (: Jävligt tråkigt. Men i år varen fan cp! Blä på massor med folk asso! Dom som var med mig förstår. 
Efter Spring Fair så var jag typ på skolgården med dom som jag var med igår efter skolan + Yasse och Bette :D
Vi satt väl och cpade då. Yasse och Milotte typ satt på en låta och luftrunka, ahahha! Och annars satt vi och snacka, och pratade med massa gamla gummor och massor folk som firade nått. Ae vad vi fjäskar!
Och Delténs barn ser ut som en kille :s
- Vad heter han?
- HON!
- Heter han Hon?
HAHAH!
Sen så drog Jag, Milotte, Yasse, Bette, Starby, Victor& Robin till stan. Men sen så drog jag och tjejerna till Domkyrkan för att be, haha!
Och sen blev det att åka till Ryd med dom :) Milotte vart hämtad sen, och då drog vi andra och följde Victor.
Sen så gick vi tillbaks, och skulle hem till Yasse, men sen kom jag på att det fanns en tidigare buss. Så dom följde mej till busshållsplatsen, och så sjöng jag lite för dom ;) Hahah, I know that you love my song lyrics!
Så jag tog en buss til Gamla Lkpg och åkte hem.
Ikväll blir det att gå till Johanna och mysa med henne, Isabelle och Anna :)
 Och imorgon så vet jag inte vad som händer. Vi är lediga på Måndag så det blir att vara med same people from school, rulitrulit :)

Rolig vecka ni :) puss! ♥

image24
Spring Fair 2008.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0