skolaa

Tjabba tjena hallå!
Idag var jag i skolan då. Mycket tråkigt, dagen flöt på och vi slutade rätt tidigt. På gymnastiken så körde vi brännboll. HAHA alltså ni skulle sätt mina skills va :D
  Det ska ju vara en friluftsdag snart, och då ska vi göra brännboll med klassen, fett trist! 
  Efter skolan vid halv 2 så tog jag bussen hem direkt. När jag kom hem så kom Isabelle till mig och fixade mina extensions. Satte dit lite nya bitar :) Sen åt hon väl här och lite.
  Sen vare dags för plugg för mig, matte.. Asså finns det något tråkigare än att plugga till prov? Nej
  Det var min tråkiga dag!

  Puss ♥


Kommentarer
Postat av: the world of elle*

nej verkligen inte, hatar det!
svara gärna på frågan i min blogg, ha en bra dag! :)

2008-05-21 @ 15:48:59
URL: http://ellenslife.blogg.se
Postat av: Alba

plugga till prvo suger, har oxo matte, fifan, inte kul någonstnas.
lycka till anyway ;)

2008-05-21 @ 15:49:16
URL: http://alb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0