pluggeliplugg igen då

Nu sitter jag och pluggar matte, tog en liten paus då. Har pluggat sen klockan 18.20 och nu är klockan 21.30 ouff tuffing alltså. Igår pluggade jag asmycket också. Imorrn blir det fest i Svarthäll, eftersom att nån skulle ringa snuten ifall det skulle vara fest vid vindskyddet. I'll hope it will be fun. Efter ferren så kan jag inte göra nått på hela helgen. Måste göra klart massor med saker, + plugga till 2 prov till :(
  Kom på att jag inte kan gå på rixfm festivalen nästa fredag :( Ska på mina kusiners studenten i Stockholm så aa.
  Men kanske bliir att jag stannar?
Skolan var seg idag, ställde om klockan på No:n, precis då kom han och jag höll i klockan. HAHA kö[email protected]
 Efter skolan så var jag på stan med Lisa och Agnes. Jag köpte en saltvatten spray till håret. 
 Buhu, ser inte framimot helgen precis.

  Piss och puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0