heh

Kom hem från en liten promenad med Johanna och Isabelle nyss. Har pluggat lite spanska och engelska typ. Och nu ser jag på NAVY CIS :) Asbra är vad det är.
Nu ska jag gå ut och hämta hem Timmy som råkade ta fel buss in till Borensberg, haha så jag var så snäll så han fick komma till mig. Så nu går jag ut och hämtar honom.
Btw så var filmen P.S I love you jätte bra (: Lite krånglig film när hon tänker på riktigt eller när hon typ 'drömmer' Men annars var den bra! Testa och se den, det är väl från person till person på vad man gillar. Men det var nog en typ Romantisk komedi eller vad man ska säga.
Puss!

image15


Kommentarer
Postat av: jasminka

men fan vad snygga ögon! :D

2008-05-15 @ 18:11:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0