forex-godis!

Hej!
Idag så var det en slapp dag i skolan, hade typ 3 ämnen tror jag. På gymnastiken så skulle vi springa 5 varv runt fotbollsplanen som uppvärmning, pjuh palla! Har sämst kondis för dom som inte vet, är inte så "sportligt aktiv" för tillfället så aa. Men jag fuskade såklart, eftersom jag inte orkade. Och sprang ett varv, och sen så gömde jag mig bakom ett träd. Och sen gjorde alla samma sak, härmisar :@ Haha nejdå skoja. Ao sen körde vi Volleyboll, jag stog bara still typ, fast några duktiga slag fick jag iallafall till va ;) Proffset själv.
 Efter skolan så drog jag, Amanda och Agnes till stan. Slutar ju 13.35 på Tisdagar. Agnes drog till Finspång (stavning?) för att möta upp hennes kille. Så jag och Amanda trallade vidare och fejkade att vi skulle växla pengar på Forex, men nene. Vi tog 2 nävar godis var (a) smala tjejer det här! Eller inte ^.
 När jag kom hem sen så hade mamma köpt kläder till mig. Är lite glad på mamma nu eftersom hon fattar att jag behöver nya kläder, haha! Hon köpte iallafall det här:

image21

Allt var inte min stil precis, så imorgon bliir det att lämna tillbaka den gråa tjocktröjan och dom vita shortsen, eftersom jag redan har ett par vita liknande. Men typ tack mamsi ändå liksom! :D

Ta hand om er ♥ /Hanna


Kommentarer
Postat av: Anonym

jäääääävlar vad med kläder du får :0
haha jag säger ju att du är bortskämd.

man kanske kan få låna ngt nån gång (a)?

älskardaj min lilla kalv

2008-05-14 @ 20:46:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0