16 maj

Idag så var jag i skolan då.
Skön dag alltså, slappa lektioner, japp! :D
Minns inte dagen så väl då men ao.
Efter skolan så väntade jag på att Milotte skulle sluta. Så det blev air-hockey med killarna i klassen i typ 1 timme, hahaha! Sen så kom typ massa 9or och pumpa stället med folk, så det vart en jäkla massa folk va. Sen kom Milotte, och vi körde väl lite till då med alla. HAHAH sen vare en i 8a, typ en syrian som började dansa. DOG av garv så fult han dansa asso. Jag och Milotte ropa på honom ba: DANSA FÖR OSS BABE <3
Han ba: jag behöver invandrareee så kan ja dansa, blablabla!
Sen så satt Milotte och jag och prata i med: Kassii, Hanna, Ozk, Robin, Andreas, Erik och nåra fler? :) Till typ halv 5 lr nått.
Efter det så följde vi med Ozk och Erik och åt på Burger King. Tjockiisar (;
Men rikemansbarnet ozki var så snål så Erik skänkte pengar åt oss (alla vet ju att vi var sååå rika..)
Sen när vi skulle dra till Andreas vid typ halv 6 lr nått så drog Milotte och jag in på toaletten en stund. Och när vi försvann så var dom GONE! Dom trodde vi hade gått hahah
Sen åkte vi hem till mig och typ käka och så. Sen så märkte vi att vi hade Ozk's nycklar :o HAHA så Klantmilotte hade råkat ta hans nycklar med sig när hon skojade först!
Ae asso M'lis och mina planer inatt alltsåå! HAHA =D
Hon sov hos mig den natten iallafall :) <3

Imr = Springfair = </////3

cio ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0