12 maj

Shuep!
Idag så har jag varit i skolan. Lite slappt va, först mötte jag Kasse och Milotte på toaletten på morgonen och pratade om en grej..
Skoldagen har varit segish då. Skitlång dag, and I dont like it at all. På musiken så spelade vi piano :> Haha fett svårt, men det gick sen. Fast vi skulle ju spela högt inför klassen, gick väl o-k-e-j. Fast bara i slowmotion då.. (a)
  Efter skolan så följde jag och Agnes med Elin som skulle klippa sig. Sålänge hon klippte sig så tog Aggy och jag SJUKT mycket varm choklad med gräddmjölk! Asså det är så jävla gott! Men haha det som var pinsamt var att maskinen hördes jätte högt när vi skulle ta den varma chokladen. Så han som klippte Elin skojade med oss ba:
MEN KAN NI SLUTA TA CHOKLAD? DET TAR SLUT FATTAR NI VÄL? hahah men sen sa han ba: jag skoja bara tjejeer, ta hur mycket ni vill ;)
Haha vart pissrädd där i början, så vi bombade i oss typ 5 koppar varm choklad, mums säger jag bara!
Sen så drog vi till Hm och jag köpte ett par örhängen och ett linne.
   Nu är jag hemma (konstigt) och ska fika med familjen. + Att mamma har köpt såhära jätte stora mysiga koppar och dricka i (a)
Skriver lite sen kanske?
cio ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0